Magic Traders

Dobrej zabawy!!

Bieganie jest świetne na odchudzanie!

trening
Napisał: Stewart Chambers
Na podstawie: http://www.flickr.com
Zazwyczaj jeżeli ktoś podejmuje decyzję o odchudzaniu, to na pierwszą myśl wpada mu głodówka, bo stwierdza, że wówczas będzie miał szansę najwięcej schudnąć w najkrótszym czasie. Albo z drugiej strony sięga po przeróżne diety, które mają tak nieciekawe składniki, że już od samodzielnego czytania składu posiłków zrobi się nie dobrze, a co się z tym łączy, potem jest niesamowicie trudno utrzymać się w takim postanowieniu. To jednak wyjątek, gdyż praktykowanie na dłuższą metę wywołują w twoim ciele więcej złego niż pozytywnego. Tak zwany efekt jo-jo sprawia, że coraz szybciej i bardziej tyjesz,z kolei okresy zmniejszonego łaknienia tylko zatrzymują przemianę materii. W taki sposób następne próby przynoszą coraz gorsze efekty.

trening
Napisał: Stewart Chambers
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jednakże można przyjąć, że akurat owy tekst zwykły czytać w tym momencie te osoby, które rewelacyjnie zwykły zdawać sobie sprawę z tego, iż chociaż bieganie jest bardzo ważne, to tak czy siak nie można sądzić, iż jest dosłownie wszystkim czego potrzebujemy. Zatem - w jaki sposób przygotować się do biegania? Niby co robić, aby faktycznie zrzucić niepotrzebne kilogramy (fajne artykuły)? Jak podejść do procesu biegania, aby po prostu nie dopuścić do problemów natury zdrowotnej? No i jeszcze ważna rzecz: jak nie sparzyć się już na początku, tzn. zaprzestać biegania po jednym, no może dwóch razach - bieganie jest jak odchudzanie, nie można się poddawać. Jak więc chudnąc mądrze, by nasza idealna waga nie była okupiona problemami zdrowotnymi? Przede wszystkim, nie nastawiajmy się, że jak błyskawicznie stracimy na wadze to będzie to z korzyścią dla naszego zdrowia. Chudnąć należy wolno.

Cały proces należy planować na długi czas. Musimy uzbroić się w cierpliwość, ponieważ będą miesiące, że nasza waga nie spadnie. Eksperci dowiedli, że spożywanie takich samych produktów rozplanowanych na kilka porcji daje rozmaite efekty. Przykładowo, dwa posiłki w ciągu dnia może prowadzić do przytycia, zaś w pięciu posiłkach do utraty wagi. Jakie są tego przyczyny? Kiedy nałożymy sobie ostrą dietę i w dodatku będziemy spędzać sporo czasu na treningach, to bez wątpienia szybkie osiągnięcie wymarzonej figury okaże się możliwe.

Nie mniej pamiętajmy o tym, iż może ono stać się złe dla naszego organizmu, a jednocześnie ma szansę się okazać, iż bardzo szybko zauważymy później efekt jo-jo, a więc przytyjemy jeszcze więcej aniżeli zrzuciliśmy. Dlatego jeżeli pragniemy schudnąć szybko, lecz jednocześnie i mądrze, przez co będziemy mieli szansę długo się cieszyć nową figurą, to powinniśmy to robić pod okiem doświadczonych trenerów, którzy będą wszystko trzymali pod kontrolą.
Szczupła sylwetka, dieta
Napisał: Dmitry Sunagatov
Na podstawie: Fotolia.com
Zwyczajnie twój organizm przyzwyczajony od wieków do okresów głodówki stara się robić zapasy na gorsze godziny. Tego typu zapasy trafiają właśnie w tłuszczyku. Stąd więc dwa posiłki dzienne, to sygnał dla organizmu, że zapasy jedzenia się kończą, więc czas przygotować się na okres postu.

Z kolei kiedy spożywasz niewielkie porcje cztery-pięć razy dziennie twoje ciało ma świadomość, że jedzenia nie zabraknie, więc całą energię można zużywać na aktualne zapotrzebowanie. Mnóstwo kobiet też ma problem ze zbyt grubymi udami, więc jak schudnąć z ud? To banalne,istotne są trzy kroki. Po pierwsze, poświęć trzydzieści minut dziennie na ćwiczenie ud. Najlepiej wybrać konkretna| godzinę, o której zawsze będziesz zaczynać zrzucać tłuszcz. Sprawdź porady na stronie - http://www.potrafiszschudnac.pl/logical/3/

Opublikowany przez Administrator w dniu 2015-03-21 06:04:53
Tagi: efekt jo-jo, zdrowie, trening, organizm, ćwiczenie