Magic Traders

Dobrej zabawy!!

W jaki sposób zmotywować się do ćwiczeń fizycznych ?

Należyta motywacja do ćwiczeń fizycznych to najważniejsza sprawa, żeby ćwiczyć regularnie oraz zauważyć efekty. Odstraszać może nas wszystko, poczynając od braku czasu lub werwy aż po rzeczy stające nam na drodze, takie jak plany na ostatnią chwilę albo zwyczajnie brakująca motywacja do treningu.

Te przeszkody mogą utrudniać zrealizowanie porządnego treningu. Poniżej kilka porad i trików na poradzenie sobie z najbardziej popularnymi przeszkodami w regularnym treningu.
trening
Napisał: Piotr Drabik
Na podstawie: http://www.flickr.com
Korzyści płynące z treningów. Przede wszystkim, przypomnij sobie wszelakie korzyści płynące z aktywności fizycznej. W tym miejscu nie chodzi tylko o zdrowie albo utratę wagi, acz są to nadzwyczaj istotne korzyści.

Potrzebujesz kolejnych wiadomości na ten ciekawy temat? Zachęcamy zatem do przejścia do innej strony. Jak to zrobić? Najedź na hiperłącze do artykułu (https://e-militaria.pl/brandit_105).

Lista pożytków wypływających z ćwiczeń mieści dobrą zabawę, spędzanie czasu z przyjaciółmi, więcej energii, lepszy sen, poprawę cielesnego i psychicznego zdrowia, zmniejszenie ryzyka chorób grożących życiu, lepsze wyobrażenie o samym sobie, podtrzymanie zdrowej wagi , uczucie bycia silniejszym oraz w wyższym stopniu rozciągniętym, poprawę wytrzymałości, a nawet pomoc w przypadkach zaburzeń samopoczucia takich jak depresja albo niepokój. To już powinna być solidna motywacja do treningu, jednakże czasami to zbyt mało. Warto przeczytać: o czym warto wiedzieć.
bieganie po plaży
Napisał: Jean-François Gornet
Na podstawie: http://www.flickr.com
Znudzenie treningiem.

Hej, sprawdź to półkolonie letnie wrocław, jeśli jeszcze nie wiesz o tej atrakcyjnej stronie a przekonasz się, że jest ona dla Ciebie bardzo ciekawa.

Powszechna przeszkoda pośród ludzi, którzy zaczynają ćwiczyć to znużenie. Jeśli każdego dnia przeprowadzasz ten sam trening, nic dziwnego że zaczyna cię nużyć. Miast trzymać się jednej formy treningów, zacznij wymyślać inne cielesne aktywności których wykonywanie sprawia ci frajdę.



Gwarantujemy, iż twa motywacja do treningów będzie większa. Wrzuć swój trening na inny bieg przez rozwijanie ćwiczeń a także wyrzucanie innych, zaprojektuj jeden dzień na tydzień kiedy próbujesz czegoś nowego. Poproś znajomych oraz familię aby się do ciebie przyłączyli.
Brak czasu to następna przeszkoda do pokonania. Spróbuj włączyć ćwiczenia do swego harmonogramu, w taki sposób jakby to było kolejne spotkanie na liście lub też wstawaj wcześniej ażeby wykonać ćwiczenia przed pracą. Jeśli nie możesz wcisnąć do terminarza pełnej godziny treningu, spróbuj spożytkować każdy moment na ćwiczenie, np. zaparkuj daleko od sklepu czy spaceruj dokoła budynku biurowego w trakcie przerwy na lancz. Przemiana nawet niedużych codziennych nawyków pomoże ci powrócić na odpowiedni tor. Czytaj, jeżeli biegasz - książki o bieganiu np. . To motywuje.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-04-21 10:10:12
Tagi: ćwiczenia, harmonogram, przeszkoda